 |
Personen die een rol spelen bij het werkbezoek (als ontvanger,
spreker, rondleider, forumlid, tafelredenaar, o.i.d.). Van die personen hebben
we graag:
De naam, inclusief de voornaam (dat staat
aardiger). Titels gebruiken wij niet.
De functie, voor zover van belang voor de aankondiging in het
programma.
Het adres, inclusief postcode enzo. Opdat wij een nette
uitnodiging kunnen sturen.
Het telefoonnummer en andere bereikbaarheden. Voor als wij nog
iets willen vragen.
|
 |
Lokaties die bezoekers op eigen gelegenheid moeten
kunnen vinden. Dat betreft uiteraard de plek waar we verzamelen voor het begin
van het bezoek, maar omdat sommigen (speciale gasten m.n.) halverwege zullen
willen invoegen betreft dat ook waar we, na deelbezoeken, weer bij elkaar
komen, waar we borrelen, waar we eten, e.d. Gewenste informatie:
De naam en het volledige adres van de lokatie.
Het telefoon-nummer, voor wie bereikbaar wenst te blijven.
Een kaartje waarop de lokatie staat aangegeven.
Een route-beschrijving. Per openbaar vervoer of auto (waar
parkeren?)
|
 |
Beschrijvingen van de programma-onderdelen:
De tijdstippen, begin en einde van het programma-onderdeel.
Het wat en wie. Wat doen we daar, wie ontmoeten we er?
|
 |
Diversen. Waar onze bezoekers verder rekening moet moeten
houden. Bijvoorbeeld:
Het interne transport, als daar, meer dan wandelen, sprake van is.
Wordt dat verzorgt,
moeten wij voor OV-kaartjes zorgen, moeten de bezoekers zelf ergens voor
zorgen?
Denk ook aan de minder-validen onder ons!
De beveiliging. Op sommige plekken is een legitimatie vereist of
zijn er andere regels.
De kleding. Als we door de modder gaan stappen of zo.
|